poniedziałek, 27 lipca 2015

Trawka i inne fajne krzaki

Na dziś mam małą recenzje(pierwszą ale mam nadzieję, że nie ostatnią) produktów firmy miniNature. Idealna alternatywa dla produktów Army Painter i GW. W podobnej cenie mamy dwa razy więcej kępek, jak dla mnie to już jest wystarczająca zachęta żeby je wypróbować( próbuje je już od  prawie dwóch lat:D). Paczka kosztuje 18zł we Wrocławskim sklepie http://www.m-zone.pl/.  Pora na zdjęcia bo jak wiemy najlepiej ocenić wszystko wzrokowo:D Jeśli na którychś paskach są braki to tylko z powodu tego,że były już używane.

Małe porównanie: z lewej kępa od miniNatur z prawej od Army Painter




 Dla tego czegoś jeszcze nie znalazłem konkretnego zastosowania:D

 Pare zdjęć jak produkty mininatur prezentują sie na podstawkach.




Mam nadzieje, że komuś przyda się ta małą recenzja:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz